03 maj 2006

På svensk mark

Dags för ett första inlägg från Sverige. Det har varit några tämligen intensiva dagar sedan jag landade på Arlanda i fredags. Men det har varit otroligt trevligt att träffa Maria, släkt och vänner.

Tiomila i helgen var roligt, men resultatmässig blev det ingen klang- och jubelföreställning. Mitt lag kom 85:a, vilket väl var något sämre än vad vi hoppats och mitt eget lopp var inte någon fullträff. Lite svårt att komma i gång i början och sedan en ganska stor bom på fjärde kontrollen.

I söndags hade vi ett litet Valborgs- och födelsedagssamkväm hemma hos oss. Jag fyllde nämligen år i lördags också. 32 år. Men man kanske borde gå över till det hexadecimala talsystemet, eftersom jag i så fall fyllde 20....

Maria och jag har även hunnit med att beöka föräldrarna i Nynäshamn, men nu ska det vara slut på flängandet, tills det är dags att åka tillbaka över Atlanten på söndag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterhand! Trevligt att se dig i Sverige även om det var kort. Lycka till.
Staffan