21 maj 2006

Långdistans

Äntligen tillbaka i Tennessee efter en lång biltur.

Dagens långdistansbana gick i ett annat område än igår och det var ytterligare en trevlig bekantskap. Bra terräng, bra karta och en bra bana. Och ett rätt skapligt lopp av mig också. En större bom blev det, men på det hela taget fullt godkänt. Hur resultatlistan ser ut har jag inte någon riktig koll på. Jag tog mig hemmåt så fort det var möjligt och amerikanerna prioriterar inte snabb resultatservice, varken på plats eller på nätet, men jag vet i alla fall att jag var slagen med flera minuter av de snabbaste.

Enligt uppgift hos okansas och attackpoint så är i OK Linnés Boris Granovskiy i alla fall klar för VM i Danmark i sommar. Det ska bli intressant att följa honom och förhoppningsvis ytterligare några Linnélöpare där.

Inga kommentarer: