15 februari 2007

Atlanta nästa...

Ibland kan man inte bestämma sig. Nu i helgen är det både en orienteringstävling och en danstillställning i Atlanta. Jag hade svårt att bestämma mig, så jag anmälde mig till bägge.

Planen är att jag drar iväg fredag kväll och dansar på kvällen. Sedan springer jag tävling på lördag förmiddag. Sedan dans igen på lördag eftermiddag och kväll och hela söndagen. Står över söndagstävlingen den här gången.

Det ska i alla fall bli trevligt att komma ut och göra orienteringspremiär för året! Förra året vann jag tävlingen och vi får väl se om jag lyckas upprepa det. Svåraste konkurrenter verkar bli Vladimir Gusiatnikov och storbloggaren Michael Eglinski, som är rankade 14:e respektive 20:e på den officiella USA-rankinglistan.

Också kanske det blir en tur till IKEA för att proviantera förstås.

Inga kommentarer: