23 september 2007

Retur

Då var mina gäster tillbaka i Sverige igen. Alltid trevligt med besök, men nu är det alltså bara jag som är här ensam igen, i en dryg månad till. Sedan bär det av hem till Sverige för mig också. Det lär väl bli lite att pyssla med mot slutet med att packa grejer, ta farväl och organisera återfärden.

Och just nu är det också fullt upp. Jag håller på att träna på en liten dansrutin tilsammans med ett gäng från Knoville. Vi ska framföra vårt nummer nästa helg på en tillställning i Nashville, så finslipning pågår för fullt. Att det ska ta sån tid att träna in ett nummer på tre minuter!

Hemifrån Uppsala kommer det ljuvliga nyheter. OK Linnes herrlag tog guld i stafett-SM! Äntligen! Det är en riktigt rackarns bra klubb jag återvänder till i höst, med många stjärnor på både dam- och herrsidan. Inget snack om att dom inte var värdiga vinnare. Ska bli roligt att komma tillbaka igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi hade en härlig semester i USA och tackar för att du var så snäll och guidade oss ibland. (Kul att vi fick se en del av din dansuppvisning!)
Hälsningar Bengtssons